7 Haziran 2012 Perşembe

Neler neler oldu la bugun.

Selam canlar. Tumblr'da elit okuyucular var diye buraya kactim yine. Tiyatronun baslamasina daha iki saat var, sarjim da bitmek uzere. Az once de Suskunlar dizisindeki Takoz İrfan'la karsilastim, bekledim bes dakika fotograf cekinmek icin. Telefonla konusuyordu, neyse siktir et dedim cekildim. Bi de, Aysel'e cikma teklifi ettim. He valla. Yarim saat bi saat sonra da "Niye kactin?" diye mesaj atti. Utangacim dedim ben de. Cevap bulamadim verecek. O degil de olm lan, tiyatro biletleri bitmis. Bekleyecegim sekiz bucuga kadar, bos yer varsa gececegim. Yoksa da yarra yedik valla.

Aha takoz yine geciyor onumden. Sarjim da bitiyo lan, napsam ki amina koyim ya. Daha iki saat var oyuna, gidip sarj mi etsem evde. Olm herif bes on metre arkamda duruyo la. Ben de gayet siklemez cool takiliyorum ama gelse de fena olmaz hani. Neyse amina koyim, alti ustu bi dizi oyuncusu. Ondan daha onemli bi dusunce var su an kafamda. Aslinda daha onemli iki dusunce. Birincisi, Aysel teklifime ne cevap verecek bu var, ki bu televizyondan cok benim hayatimi ilgilendiriyor. İkincisi ve en onemlisi ise su amina kodumun tanrisini nerede bulucam lan ben? Nerde lan bu tanri? Bence Dunya'yi yaratti ve siktir etti. Baska bir aciklamasi yok bunun. Bi dakika Aysel mesaj atti ona bakicam ben. Geldim tamam. Aksam konusalim canim demis. Eyvallah dedim ben de, ne diyeyim. Bir sey daha soyleyecegim, tanri bizi sevmiyor la. Ne bileyim olm, sevmiyor iste amina koyim. En azindan cok sevmiyor. Yada ihtiyar Dumbi'nin minik Potter'i sevdigi gibi seviyor. Oyle uzaktan, korumadan. Hic mudahele etmiyor aga olaylara. İnsan da supheye dusuyor amina koyim, nerde la bu? diye. Neyse sarj bitmesin diye bu yaziyi burada bitireyim ben. Zaten kulakliktan da muzik caliyor, ayar oldum olm. Sonuc olarak bitirirken de bi sarki sozu.


"Ortadayim ben, secemedim tarafimi,

Kabullenemiyom beni yakacak o yaratani.

İstedigini yaparsam vercek buyuk odul,

Hayir dersem hep aci, ateslere gomup."


Published with Blogger-droid v2.0.4

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder