6 Haziran 2012 Çarşamba

Merhaba tekrardan.

Simdi soyle bir mevzu var canlar. Ben normalde yazdikca tumblr'da yayinlardim, ama tumblr linkimi pek cok kisi artik ogrendigi icin gercekten haykirmak istediklerimi buraya yazacagim. Buranin linkini de kimseye vermeyecegim amina koyim, kendiniz arayip bulun beni ilgilendirmez orasi. Neyse iste, saat sabahin ikisi olmus, benim de uyumaya niyetim yok. Okulda uyuyacagim butun gun. Bu yazi selamlama fasliydi sadece, merak etmeyin dokturecegim birazdan. Nasil olsa sabaha kadar birlikteyiz amina koyayim, cikar en azindan iki uc yazi. Simdi rutin aliskanliklarimdan bahsedeyim. Yazilara genelde sarki sozu alintisiyla baslarim, okuyucularima canlar diye hitap ederim, bitisi de behlul kacar, isik ve sevgi gotunuze girsin, arrivaderci diye yaparim. Hadi, kactim ben canlar. Bu yazida da ozellikle rutin aliskanliklarimi kullanmiyorum. Arrivaderci dememek icin kendimi zor tutuyorum serefsizim. Ana, yukarida canlar demisim bile. Ama olsun, silmeyecegim onu. Yazinin orjinalligini bozamam. Kaciyorum hadi ben, yazarim simdi bir yazi. Bay bay.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder