6 Haziran 2012 Çarşamba

Kevaşe!

Selam canlar.


"Sen hep yuz tabak yedin, danaya ortak bile girmedin." diyerekten yaziya baslayalim. Olm bi yerlerde bi problem var lan. Valla bakin. Amina koyim bi adamin butun eski sevgilileri mi kaltak olur lan. Yemin ediyorum karsisina gecip "Kevase!" diye bagirmak istedigim cok fazla eski sevgilim var. Ama oyleler amina koyim ya. Ayrica hayir amina koyim, kuyruk acim falan da yok. Sinirimi bozuyor sadece geriye donup bakinca bu tip insanlarla iliski yasamis olmam. Neyse amina koyim, tamam kuyruk acim var. Ama ulan bi kiz da sabah ciplak fotograflari attigi cocuga aksam "seninle mi ugrasicam ben ya." der mi lan? Akli sira intikam aliyor amina kodumun.. Neyse. Ben yine yufka yureklilik yapip fotograflarini koymuyorum buraya. Amina koyim n'olmus yani ben onu siktin sene once baskasi icin terk ettiysem? Herkesi birakip geri donuyorum, orospunun yaptigina bak. Neymis efendim beni seviyormus, cok ozlemismis. Yarrami yesin o benim. Orospu iste amina koyim, orospu! OROSPU! Neyse lan tamam, sakinim. Dondum bi bakayim ne yazmisim diye dedim de, amma sinirlenmisim lan. Vay amina koyim. Neyse sikiyim eski sevgililerimi ben ya, sevgili bulmaktan kolay ne var bu devirde. Milletin duygulariyla oynamayi da sevmiyorum ki amina koyim, mutlu edebilecegim tiplerle cikiyorum ozellikle. Kullanma gibi bir derdim de olmuyor pek. Neyse ya, sikerim olm. O degil de hatun beni resmen ayakta sikti lan. Amina koyim hatunun kuyruk acisi var, belli. Ne sikime inaniyorsun ki sen bunun soyledigine. İntikam alacak akli sira. Neyse la, bi gun ciktik siktir oldu gitti sonra iste. Hayir ciplak fotograflari bende kaldi, sorun orada iste. N'apsam ki ben bunlari simdi? Amaan, neyse amina koyim. Arsive ekleriz bunu da. O degil de amina koyim telefondan cok kisa yaziyorum lan, bilgisayardaki gibi olmuyor. Neysee.. Ben biraz Age Of Legends oynayayim donerim yine size. Optum hadi kocaman. :*


Published with Blogger-droid v2.0.4

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder