7 Haziran 2012 Perşembe

Kadin.

"Deniz gibi gecenin bir vakti cekildi kanim."


Su an oylesine doluyum ki. Ama kime doluyum, neye doluyum bilmiyorum. Haliyle yazamiyorum da. Ama yazmak istiyorum. Cok karisik, cok boktan bir mevzu lan bu. Boyle satirlar boyunca kufretmek istiyorum, edemiyorum. En iyisi muzik.


"Gemiler indi kasiklarina, gemiler bir gri marti.."


Saian'in duygusal parcalari da cok hos lan.


" Ciglik bazen en gosterisli susmak bir bakima,

Susmasi bazen bir sessiz ciglik bir kadinin. "


Sureya'dan da okumak istiyorum aslinda ben, ama internetim de yok. Aslinda var da, mobil kullaniyorum ben su an ve siir okumak icin yazmayi birakmam gerek. Onu d a istemiyorum. Sokrat calmaya basladi simdi de.


"Beni birakma, kara suratlar var.

Cok korkuyorum tek yanlisim, sana suc atmak."


Cok buruk, cok yalnizim lan ben. Sarkilarla kafayi cekiyorum resmen amina koyim. Orospu Bed de acmiyor iki gundur telefonlarimi, sikicem onu da. Kapisina dayanicam o olucak amina koyim ya. Olm icmem lazim lan, acilen icmem lazim. Yok kanka, ben en iyisi herkesten birer lira toplayip RockBull'a ineyim icmeye. Hadi o zaman, ben kisa bir sureligine kaciyorum. Kendinize iyi bakin canlar. Behlul kacar,


Arrivaderci.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder